סוגרים שנה

בשבוע שעבר התחילו לתכנן אצלנו בבית הספר את אירועי סוף השנה וזה סימן שהנה מגיעה החופשה. השנה הזאת עברה לי ממש מהר, כי הייתי ממש עסוקה וחג רדף חג ופתאום אנחנו כבר מריחים את החופש הגדול. איזה כיף!

2017-08-30_103346A

אני די מחכה לחופש הזה, כי באמת התעייפתי השנה, אבל אני שומעת את הילדים בכיתה שלי והם די מבואסים מהעניין. תמיד זכרתי שכילדה נורא אהבתי את החופש הגדול, אבל עכשיו אני מבינה שבשביל הקטנים זה לא כיף כמו שזה כיף לגדולים. כמה מהם אמרו שיהיה להם משעמם ושהם יתגעגעו לכיתה, וזה מצחיק, כי הם יכולים להיפגש גם ככה, בלי בית ספר. כנראה שהם פשוט אוהבים לבוא לבית הספר ומבחינתי זאת גאווה!

אז אני בטוחה שהילדים יעברו את החופש הזה בשלום וכנראה גם בכיף (ההורים פחות), ואני כבר מתחילה לחשוב על תוכניות לקיץ ועל מה שאני צריכה להכין לשנה הבאה. אני חייבת קודם כל לעשות סדר בבלגאן של הניירת מהשנה הזאת, לסדר את חומרי הלימוד ואת החוברות, לקנות לעצמי תיק גדול יותר ונעליים נוחות יותר, להחליף מסך מחשב (יכול להיות שמפה https://www.ivory.co.il/monitors.html ) ולקנות סוף סוף דיו חדש למדפסת. אני חייבת להתחיל את השנה הבאה כמו שצריך, כי ככה היא תהיה טובה יותר!

אני כבר מתחילה להרגיש את אווירת החופש ויחד איתה את התחלת ההתרגשות לקראת השנה הבאה. כנראה שאני עדיין מתלהבת מלהיות מורה, וזה אולי מצחיק אבל טוב שכך, אני יודעת שבעתיד אני אהיה שחוקה הרבה יותר, אבל בינתיים אני רק צריכה חופש ארוך אחד ואני חוזרת לשנה הבאה כמו נמרה!

כתיבת תגובה